Tuesday 19 July 2011

busana muslimah

annyeong^^hohoi.sehatkah? harini aku nak cakap sesuatu.
minggu lepas aku masuk pertandingan busana muslimah.
dia macam peragaan fesyenlaa.tapi pakaian muslimah.
sebenarnya aku taknak masuk pown,tapi dah dieorang suroh masokjela..
aku bukan ade baju cantik pown nak pakai.
dan akhirnye aku cume pakai jubah biase dengan selendang biase
bile sampai kat pentas tengok dieorang sume pakai baju lawa-lawa
rase macam nak tarik diri tapi aku biarkan aje.lantaklah ape nak jadi
dieorang pakai make-up tebaltebal.aku tak seberape tebal sebab tak reti
aku gerenti aku kalah teruk nanti.tapi best jugak ouh.
cume penat+malu sikit.

 nie mase kat surau.tengah bersiap.
 aku rase macam aku orang paling burokk kat sini.huhuhu. TT__TT (menangis airmata darah)

  ALAMAK!!terbalik laa pulak.hahah.saje je nak tunjuk gamba ni.tak nak tengok pejam mate

No comments:

Post a Comment